ИСБИ:Пишите нам...
Ако желите да добијате повремена обавештења о новостима на Историјској библиотеци, упишите свој имејл и кликните на "Пошаљи":

Ако желите да нам укажете на неку типографску грешку, да нам нешто предложите, или да потражите савет у вези са нечим, можете то урадити путем овог онлајн формулара.

НЕМОЈТЕ:

  • Бити нељубазни или увредљиви.
  • Наручивати чланке. Уређивачи Историјске библиотеке раде добровољно и према својим интересовањима. Можете предложити неку тему, али немојте писати кратка "наређења" од пар речи типа poreklo crnogoraca na osnovu istorijskih cinjenica, србски краљеви, све о милошу обилићу, желим да знам нешто више о… и сл. јер на такве мејлове нећемо одговарати. Нико не воли да му се наређује, па не волимо ни ми.
  • Тражити пиратске линкове.
  • Ако желите нешто да нам предложите, онда то образложите, немојте нам слати кратке реченице типа имам предлог за вас, без поздрава, без икаквог објашњења и без потписа.
  • Постављати питања која захтевају дубље научно истраживање као нпр. порекло неког народа, порекло неког имена или презимена, јер ми се тиме не бавимо.

На мејлове који садрже горе наведено, нећемо одговарати.

Ваше име*
Ваш имејл*
Тема
Ваш текст*

Напомена: Поља означена астериском (*) су обавезна.

Такође нас можете контактирати путем имејла.

Ако желите да нас похвалите или критикујете, можете то учинити у нашој

Анонимни корисник (30 Aug 2017 07:30)

Обе странице су за дивљење: Историјска библиотека и Српски језички атеље. Хвала. 🙂

Анонимни корисник (28 Feb 2013 09:15)

svaka cast samo nastavite tako

Анонимни корисник (24 Nov 2011 20:22)

svaka cast ljudima koji rade na ovome

Анонимни корисник (20 Sep 2010 08:41)

Sajt je odličan, i nadasve koristan. Tekstovi su zanimljivi, pokrivaju brojne oblasti. Kad god sam na netu posetim Vaš sajt i pročitam nekoliko tekstova, što me čini baš zadovoljnom. Puno uspeha udaljem radu. S poštovanjem, Svetlana Pantić.

Уколико није наведено другачије, садржај ове странице је заштићен лиценцом Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Unported